Rezerwacje

Do góry  Wstecz  Dalej

Uwaga

Wygląd i zawartość ekranów zależy od konfiguracji systemu i mogą się one różnić się od tych prezentowanych w dokumentacji.

Funkcjonalność Rezerwacje (dostępna po wybraniu opcji Rezerwacje) umożliwia rezerwację terminu udzielania usługi medycznej, zmianę tego terminu, anulowanie rezerwacji oraz podgląd liczby rezerwacji pacjenta. W oknie istnieje też możliwość uruchomienia ankiety samooceny.

Użytkownik ma możliwość wyszukania rezerwacji według:

statusu rezerwacji (Zaplanowane, Zarejestrowane, Zrealizowane oraz Anulowane),

zakresu dat rezerwacji terminu,

wybranego pacjenta (również dzieci i podopiecznych). Opcja Dowolny pacjent umożliwia prezentowanie wszystkich rezerwacji.

Okno "Rezerwacje"

Wszystkie rezerwacje pacjenta (prezentowane z prawej strony okna) zawierają informacje o dacie i godzinie realizacji, statusie rezerwacji, rodzaju usługi medycznej, miejscu realizacji usługi oraz dane lekarza prowadzącego czy personelu wykonującego usługę.

Okno "Rezerwacje" - dane rezerwacji

Jeżeli rezerwacja terminu dotyczy usługi komercyjnej, to w szczegółach wizyty prezentowana jest cena usługi oraz informacja, czy płatność ma być zrealizowana przed, czy po wykonaniu usługi.

Okno "Rezerwacje" - usługa komercyjna

Przycisk Anuluj rezerwację umożliwia anulowanie zarezerwowanego terminu. Po użyciu przycisku należy potwierdzić czynność anulowania utworzonej rezerwacji (status rezerwacji zostanie zmieniony na Anulowana).

Okno "Rezerwacje" - rezerwacja anulowana

Po wybraniu przycisku Pokaż szczegóły system wyświetli dodatkowe informacje dotyczące rezerwowanej usługi medycznej oraz przyciski:

e–Ankieta – przycisk pojawia się, jeżeli usługa ma podpięty kwestionariusz (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale: e–Ankieta),

Skierowanie – przycisk umożliwia edycję danych skierowania (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale: Skierowanie),

Dodaj załącznik (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale: e–Załączniki),

Potwierdzenie (szczegółowy opis znajduje się w rozdziale: Potwierdzenie).

Okno "Rezerwacje" - szczegóły usługi oraz dostępne przyciski

Za pomocą przycisku Zmień termin istnieje możliwość zmiany terminu (w zakresie dnia i godziny) rezerwacji usługi przez pacjenta.

Uwaga

Nie ma możliwości anulowania oraz zmiany terminu wizyty o statusie Zarejestrowana, czyli takiej która została wcześniej zarezerwowana i oczekuje na realizację (została przyjęta w rejestracji).

Zmiana terminu wizyty jest również niemożliwa w przypadku usług komercyjnych.