Komunikacja z lekarzem

Do góry  Wstecz  Dalej

Pacjent może rozpocząć oczekiwanie na konsultację on-line z lekarzem za pomocą przycisku Rozpocznij dostępnego z poziomu listy rezerwacji lub okna podsumowania dla konsultacji nieplanowanych.

Telekonsultacja - przycisk "Rozpocznij"

Telekonsultacja - rozpoczęcie zarezerwowanej telekonsultacji

W obydwu przypadkach wyświetlone zostanie okno z wyborem sposobu komunikacji:

Wideo – połączenie z wykorzystaniem przesyłania obrazu za pomocą kamery internetowej (wraz z dostępem do czatu tekstowego);

Audio – połączenie wyłącznie z wykorzystaniem przesyłania dźwięku (wraz z dostępem do czatu tekstowego);

Czat – połączenie wyłącznie w formie czatu tekstowego z lekarzem.

Telekonsultacja - wybór rodzaju rozpoczynanej konsultacji

Oczekiwanie na konsultacje można rozpocząć do trzydziestu minut przed godziną zarezerwowanego terminu. Jeżeli użytkownik spróbuje rozpocząć proces wcześniej, system wyświetli poniższy komunikat.

Komunikat o treści: "Telekonsultacja nie jest jeszcze dostępna. Spróbuj nawiązać połączenie w zaplanowanym terminie"

Po wybraniu sposobu komunikacji i użyciu przycisku Rozpocznij wyświetlone zostanie okno oczekiwania na połączenie z lekarzem.

Telekonsultacja - okno oczekiwania na konsultację

W momencie dołączenia lekarza do rozmowy powyższe okno automatycznie zostanie zastąpione ekranem właściwym dla wybranego wcześniej sposobu komunikacji:

wideo:

Telekonsultacja - rozpoczęcie konsultacji wideo

audio:

Telekonsultacja - rozpoczęcie konsultacji audio

czat:

Telekonsultacja - rozpoczęcie konsultacji w formie czatu

Za pomocą przycisków dostępnych po lewej stronie każdego z powyższych ekranów pacjent ma możliwość:

Przycisk mikrofonu – włączenia/wyłączenia przesyłania dźwięku ze swojej strony;

Przycisk czatu – włączenia/wyłączenia widoczności czatu tekstowego;

Przycisk kamery – włączenia/wyłączenia przesyłania i odbierania obrazu;

Przycisk zakończenia rozmowy – zakończenia rozmowy.

Dodatkowo, podczas rozmowy audio/wideo, przy pomocy przycisku Przycisk głośnika zlokalizowanego w górnej części widoku połączenia użytkownik może wyciszyć dźwięk przesyłany przez lekarza.

Po zakończeniu konsultacji i uzupełnieniu przez lekarza podsumowania oraz zaleceń dla pacjenta, dokumenty te – wraz z zapisem czatu tekstowego i pozostałą dokumentacją pacjenta utworzoną w trakcie konsultacji – będą widoczne na liście rezerwacji, po użyciu przycisku Pokaż szczegóły.

Telekonsultacja - zakończenie konsultacji wraz z listą dostępnych dokumentów